Smiter upp till Lappland en sväng



det är lite rörigt här hemma igen, tar en paus och smiter upp till gamm-byn, för er som kanske undrar vilket ställe jag pratar om så kan jag lägga in en länk till Höglands hemsida så får ni se!

ska försöka uppdatera mina vinterbilder också, alla är ju försvunna  :-(

ha det bäst o kanske klarar jag av nån uppdatering från den där seeeeeeeeega uppkopplingen med den där "konstiga"
Ubuntu-datorn.... haha!


1 mamma:

skriven

Ha det riktigt skönt uppe i lappmarken några dagar.



Kram

2 litentanta:

skriven

-18 grader var det visst nu.....brrrrrrr! sitter bara o inväntar att apoteket ska öppna, sen smiter vi iväg!



kramen baka!



3 Lindis:

skriven

hadet så jättebra vännen! Kramar!

4 malin:

skriven

Om du hade haft en gnutta hjärnkapacitet hade du säkert kunna läsa och se att jag exakt ingenstans skrivit eller ens nämt att min blogg skulle vara intressantare. Du verkar inte ens fatta sammanhanget kring texten.



Och vart kommer "en vanlig morsa in i bilden"? Har jag ens nämt något om att bli en vanlig morsa? Eller att det är DET jag menar med obefitligt liv?



Du verkar inte vara en snille direkt.

5 Myh:

skriven

vi saknar dig här i umäääääh =)

6 lit:

skriven

att jag fick mig en redig avhyvling alldeles nyss garvar häcken av mig nå ja, jag har ju aldrig blivit känd för min stora hjärna, snarare min stora käft, kanske nåt som jag har gemensamt m Malin här uppe? (eller nu ska jag vara lite ärlig, jag ÄR ju smart OCKSÅ... så dumt det kan bli ibland när man inte vet bättre, men ingen fara, alla kan ha fel ibland ;-) )



stora kramen dotra, ta hand om både dig, älsk o lillhamstran, glöm inte att mata henne eftersom att hon ju är lite kass på att äta själv :-( åsså kramis Lindavännen!










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: