sk bloggdesign är inte min grej...

som ni kanske märker har jag ändrat lite på min blogg igen, önskar att jag hade en skalle full av pigga celler som bara ville samla på sig nya insikter och kunskaper, kanske kunde man lära sig lite mer då? just nu fipplar jag bara på med de där enklaste sakerna, bakgrunderna är ju allra, allra enklast och är det nån som är sugen på att kolla in en hel massa olika så ska ni få en toppenlänk av mig Colorlovers

vill ni titta in på en enkel men väldigt bra sida när ni med blogg.se-bloggar får en himla massa hjälp så har ni ju Designa din blogg med tjusiga brandmannen Lari  ;-) 
1 virpi:

skriven

Ja,du har verkligen varit flitig under helgen.:)



Shrek är underbar!I like a lot!

Gillar du dum dummare med Jim Carrey?

Fantastiskt rolig.(Om man har den humorn)

//Virpi

2 litentanta:

skriven

jag måste väl erkänna att Jim Carey är lite för hysterisk för mig... lite lagom av honom är lite kul, men inte för mycket :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: