Shrek 2 är ju bara underbar!



jag är hemskt kräsen när det kommer till filmer, tecknade filmer är än värre, kanske hör det ihop med allt tecknat man genomlidit när dottern var liten, kanske är jag bara en som inte gillar tecknat? hursomhelst så är Shrek-filmerna verkligen ett undantag, bara rösterna i sig gör det ju sevärt och nu när min favorit Jennifer Saunders (från bla Helt Hysteriskt) är med och gör rösten till den sk Goda Feén så blev det inte ett dugg sämre, jag njuter av fulla muggar!
1 H *:

skriven

- tack så jättemycket :d haha nä men det är kul att fixa fest hemma : ) vare sig föräldrarna vill eller inte haha :d

2 litentanta:

skriven

nä, nä....inte skriva så här... (läs INTE det här Myhsan...hör du det hehe!) jag minns nog själv med, men det var då..nu har man ju mycket mer vettiga regler liksom, eller inte...oops




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: