Nordea



för en gångs skull måste jag få "hissa" Nordea
i dessa kristider, som inte är nåt nytt just för vår lilla
familj, men ändå, så har Nordea äntligen fixat till det
lite på sin internetbank!

har en tendens att dubbelbetala räkningar, faktiskt ganska
bra på betala räkningar i tid, ja ivf de som man bara MÅSTE
vara i tid med, el, telefon hyra o såna saker ni vet, men idag blev
jag tämligen orolig.... HYRAN var inte dragen!!!!
o pengarna, ja hyrespengarna som för tillfället är det enda som
finns kvar på kontot, suck......

panikade och skrev om betalningsordern, nu skulle jag ju bli än senare
och det är ju aldrig en höjdare o DÅ, då kom det! beskedet som jag ju velat
ha mycket tidigare!
"denna betalningsorder finns redan inne"!

japp, skiter i om jag är pank som vanligt, sånt överlever man bevisligen
men hyran, den är redan på G att betalas!

små under är också under, eller hur?
så idag hissar (vet inte om det är så man skriver i bloggarna these days?)
jag NORDEA!!! en bra banka som man visst kan lita på!



1 virpi:

skriven

Jag älskar att betala räkningar!

(missuppfatta mig rätt,ha ha)

Men det är en sån skön känsla att ha gjort rätt för sig och befriande att vara "fri" från skulder.

Men det är mycket roligare att betala en räkningen som går till en resa än en som går till bensin och dyligt.....:)Virpi

2 litentanta:

skriven

jag är precis likadan, sååå skönt när det väl är gjort!! tyvärr verkar de inte ha gått iväg nu ens men jag gjorde ju vad jag kunde, blir sen även om jag var ute i tid... men betalat i "tanken" är ju gjort :-)

3 Lindis:

skriven

Jag har också nordea och har aldrig haft problem med dem.. kramis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: