Några julklappar köpta ivf, skönt!

stannade lite längre än jag trodde på stan, handlat lite smått o gott och tittat runt lite, det är lugnare på stan den här julen än vad det brukar vara, den som säger nåt annat ljuger... som jag minns det brukar hysteriska människor irra runt mellan alla butiker m massor av påsar, nu var det ju knappt nån kö... vilket jag givetvis tackar för, fy tusan för att stå o trängas o vänta bara för att betala, vore en helt annan sak om man fick pengar, eller hur?

fortfarande slaskigt ute, kanske sitter det i min skalle men jag tycker att det var mycket mörkare redan nu.... nä, fram för snöstinna jular (oops, det ordet finns väl ändå inte, snöstinna?)
1 Lindis:

skriven

Ja, fy för slask, det har vi också här.. KRAM!

2 litentanta:

skriven

funderar faktiskt på att ta fram mina gummistövlar,

nu när man är "vuxen" kanske man kan kliva av ev få-

fänga och hålla sig torr om fötterna..



kramen



3 Viktoria:

skriven

Snart vänder det! Då kan vi se fram emot ljumma kvällar och ljusa sommarnätter! Fast först ska det mysas under julledigheten :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: