nä, gonatt

sitter o väntar på en viruskoll på datorn, blev nämligen upplyst av "långt här ifrån"-vännens son (hihi, konstigt va?) att jag dragit på mig ett virus, ett msn-virus skulle det vara.. innebär kort o enkelt, sånt här kan jag inte utveckla då jag egentligen inte har en susning om vad det nu må vara, att min messenger/msn skickar iväg meddelande till mina vänner på messenger... där följer en länk med, en länk som man INTE ska öppna  :-(

ska fortsätta diskussionen, gärna :-) , med "sonen" , alternativt läsa ett lite "enklare" mail han skulle skicka till mig... men jag har ju inte så mycket hjärna nu bara, kan ta sin tid och så mycket som jag har fattat nu är ivf att jag måste väck m msn, ALLA filer o mappar, avinstallera helt enkelt, och sen rensa järnet, o sen... intstallera om messenger igen fast på ett annat ställe...hmmm, vore ju bra om jag tex haft en till hårddisk eller något, tror faktiskt inte ens att min hårddisk är partitionerad, dvs delad, och ja... kanske jag ska måsta testa det då, o nu, nu ser ni att det börjar bli krångligt....

får jag inte undan all skit från burken handlar det om en omformattering.... :-( , måste skaffa mig en cd eller 22 o bränna mina bilder för nu vill jag inte mista nåt, o sen ska jag (?!) fixa att städa, alternativt radera och fixa till...duh........högoddsare kan man nog inte anklaga det för att vara heh!

hursomhaver fina vännen, om du läser det här måste jag få berömma dig för din trevlige son, han stod ut m mitt svammel och du hann tom somna innan jag "släppte" honom haha! du har nog en superfamilj misstänker jag!

natti, o tänk inte på mig o min ångest över skitvirus....nä, sov gott alla ni andra..... :-(
1 Lindis:

skriven

Vilket jobb, jag har haft sånt där virus för en del år sedan och det var ett rent helvete att få bort det......... KRAM! Lycka till!

2 litentanta:

skriven

................ drömde nästan om att det skulle vara borta när jag vaknade...men inte direkt.. snacka om att det förökar sig, typ....rensar o det komer igen, åsså rensar jag, åsså är skiten där igen, o igen o igen..



kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: