Men jag säger ju att det är mörkt!!!!



varför ser färgen helt annorlunda ut än hur JAG ser den?!
den är alltså mörkbrun, i omgångar mot svart o kanske
finns där en gnutta rött......
nå ja, vrooooooooooom o iväg m jobbarkompisen, nu SKA
jag få ihop de där sista julklapparna o nåde den som får
för sig att andas ut nån kräksjukevirus på mig idag säger
jag bara!!!

åsså kan ni ju ta en sväng förbi svärsonen igen, han ut-
vecklas till en riktigt kritisk och medveten samhällsmed-
borgare, helt ok :-)

1 virpi:

skriven

Lugn...det kommer att försvinna mycket nästkommande tvättar och sen försvinner det från hårbotten oxo.

Kommer att vara kanon till jul!

//Virpi

2 litentanta:

skriven

man är alltid lika ovan i början, utom när det misslyckats o inte syns, då är man missnöjd över det...tur man inte är frisör säger jag bara ;-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: