men jag MÅSTE få berätta om min dotter!!




måste bara få visa min dotter m hennes älsk...... som de har fått lida för allt
som har varit, och fortfarande pågår, är otroligt....

jag har prioriterat galet, fast ändå inte, tror att du förstår mig lillrompa?
 snart, snart kommer saker o ting att lugna sig,
vardagen kommer att komma tillbaka
och  jag ska försöka "betala" igen allt jag bara tjuvat av dig......

TACK Myh för alla nätter jag kunnat låna ut ditt rum och din säng,
tack "älsk" för att du är den du är,
tillsammans kan ni klara allt
(o ja, det är jag som skriver detta, hur knäppt kan det bli?!?!)

nu, nu blir jag tyst igen, ville bara visa att jag verkligen är både
stolt och tacksam över allt Myhsan,
du är mitt allt!
1 Lindis:

skriven

Vilken fin bild verkligen!! Kram

2 litentanta:

skriven

sitter här o försöker vakna, visst är dem fina ja!



kramen fina vännen



3 Myh:

skriven

Jag älskar dig mamma <3 du är bäst, glöm aldrig det. PussPussPusssar <3 tillsammans klarar vi allt..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: