Måste laga mat, NU!!!




är såååååå hungrig just nu o jag har ingen mikro o inget att hafsa ihop så jag
bara måste ställa mig o laga köttfärssås nu.....bläääää, var inte sugen på att
kocka ikväll, heller.... måste rycka upp mig vad gäller matlagandet känner jag,
även om jag vill fortsätta att krympa lite, lite mer måste jag ju se till att vi har
vettigt käk här hemma!!! fast just idag har dottern varit o käkat middag hos sin
bästaste vän så jag har inte dåligt samvete över just det ivf :-)


snart, snart börjar Cityakuten också, har inte tid att sitta här o svamla alltså,
middag, tv o sen tillbaka online, det är kvällens planer kan man säga!

(sen kan man väl känna sig lite som en sadist också, som vi har plågat stackars
svärfar då, han var så trött o vi tjatade o babblade i nästan två timmar, men med
lite tur sover han som en kung i natt i stället!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: