lugnet på landet

har bökat på här, får givetvis inte till det som jag vill, men det vore ju konstigt då särbon ju kör med Ubuntu, är direkt inte alls hemma med de programmen han har på sin dator.... att ladda upp några bilder var helt omöjligt och då tappar jag bort min lilla inspiration jag hade.... min guidade tur genom hans hem får alltså vänta tills jag både får in bilderna och kommer ut på internet...vilket då inte verkar fungera hemma längre.... (dottern jublar...inte)

här fortsätter då temperaturen att sjunka, snart en grad kallare, det är väl det mesta av action som jag kan berätta om, ska ta mig i kragen och ringa grannen, vi skulle ju försöka ta oss över o titta till nyaste bybon var ju tanken!

hoppas ni har mer händelser i eran dag än vad som har hänt här, särbon har gjort sina 5 minuter i tjänst idag med, helt ok att vara pensionär tror jag ;-)  ( o nu fick jag veta att vi tom kan ta en bil dit, såååååååå skönt att slippa frysa )



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: