just nu kan jag inte blogga

livet händer, ibland mer och ibland mindre, just nu händer det så mycket mer än man nästan orkar med så jag förblir nog tyst o stilla ett tag till, ska försöka att finnas till i verkligheten istället och göra så mycket jag bara kan.... vet att jag inte har någon välbesökt blogg men för er som finns därute, hoppas att ni förstår och kanske kan jag berätta mer sen, vi får se, det handlar om att respektera andra väldigt viktiga människor i mitt liv...
Kategori: Ont
1 gladulle:

skriven

Kommer att sakna dig:( men kommer att finnas kvar den dagen du har tid att komma åter.

Ta nu vara på ditt "liv" så synes vi förhoppningsvis här på bloggen när allt har lugnat ner sig.

KRAM

2 virpi:

skriven

Klart att vi förstår.

Vi ses senare....:)

//Virpi

3 virpi:

skriven

Klart att vi förstår.

Vi ses senare....:)

//Virpi

4 Lisa:

skriven

Hej! Kolla in min fotoblogg, värd ett besök :) Tack!

5 Viktoria:

skriven

Ta hand om dig och de dina!



Kram!

6 Tallbacka:

skriven

Ni finns i våra tankar, allihopa!!

Massor med styrkekramar kraaamas


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: