Jul, jul, strålande jul?



dagens enorma shopping har avslutats.... puuuh, att säga att jag inte var särskilt inspirerad eller på G är antagligen årets underdrift, man ser liksom julhetsen i ett annat sken idag känner jag... nä fy fan för att vara ärlig, julen kunde lika gärna frysa inne vad mig anbelangar...

men jag fick ivf tag i den lite mindre plastgranen som behövdes, och där har vi också nåt väldigt anti, efter några år med riktiga granar känns de här utvikbara tingestarna rent som ett skämt... några stycken förpackningar äckligt gul-guldigt glimmande glitter blev det också, är nog lite sent att hitta av det där "speciella" jag letade efter och en liten brie-tårta...en bytta rödbetssallad, till vaddå??, en superbillig Pepsi (alltså nu kostar den bara 10,50:- på ordinarie pris!!! räddningen för en Pepsi-torsk som jag), tre bananer som riskerar att bli dagens middag och en liten julis till dottern...hittade en liten sak till särbot också som jag hoppas han kommer att uppskatta fast det inte är nån julklapp...

kvällen verkar innebära att jag inte flyttar tvn ur sovrummet ivf, hade planer på att bygga ihop granen men näää, vill banne mig inte jula till det riktigt ännu, så det blir jag med en klase bananer, en påse ostkrokar (som det ska heta, det där tjafset med ostbågar är bara ett missförstånd ni sörlänningar åsså pepsi, i massor!!
1 Emmelie:

skriven

Så tråkigt att behöva vara med om att någon går bort just i dessa dagar, det är just vid jul man vill ha sin familj nära och runtomkring en. Jag hoppas att det blir en fin jul för dig ändå!



Angående Petra Mede som programledare så tror jag tat det kan bli jättebra - såvida hon tonas ner en aning. Jag tror inte att hon kommer att få vara så hyper och hysterisk som hon kan vara i vissa program. Men vem vet! Vi får titta och se hur det går, för inte kan man överge Melodifestivalen! :)

2 myh:

skriven

hoppas du får en mysig kväll! ring om du vill hihi!

3 Tina:

skriven

Hej! Och tack för titten i min blogg! Kamben är små revben typ, men de sitter i grisens hals..supergoda!! jag bara kryddar på med massa gott o in i ugnen!Kram! Tina

4 klatasärben:

skriven

Wish aj was där


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: