Jag har sett Robin!

eftersom att jag ju läste fel så var jag ju faktiskt helt vaken när vi väl masade oss iväg till IcaMaxi och lyssnade på stjärnorna, o vet ni vad? de var väldigt duktiga och tonsäkra alla tre, var lite orolig för att mina illusioner skulle krossas efter den hösten som varit men jag är nöjd, supernöjd tom! :-)

(o lille Robin var tydligen så nervös som vi gissat, ivf om jag får använda dotterns omdöme...) vi andra stod lite bakom och på sidan om scenen, bakom den där hööööööga hyllan med julkransar o elände... men som sagt var, jag såg det jag kom för, eller hörde heter det ju, och nog var det värt trippen dit! sen om jag skulle betala för en konsert låter jag väl vara osagt, är nog lite för gammal för det här egentligen...

nu ska jag städa, svär över mitt beslut att lägga den långhåriga herdemattan i hallen... gör det hela lite skitigare liksom, eller återigen, hårigare kanske jag borde säga...o ludd+damm är ingen vidare hit....

1 gladulle:

skriven

Jag såg oxå Robin och dom andra ,ståd bredvid scenen så jag hade 2 jätte nöjda söner, det var första men inte sista gången jag få ge mig ut på äventyr med dom.



Jag var oxå nöjd och belåten alla tre var jätteduktiga.

2 Gunilla:

skriven

Hej och roligt att du hittat min blogg.

Fotona är tagna den 15:e december ute på vårt sommarställe på Fårskäret Nordmaling. Det är vintergröna växter.Så länge det är så lite snö som det är nu så syns dom. Det är ju fantastiskt att dom klarar kylan och som du ser så blommar klockjulrosen. De andra sorterna av julrosen blommar inte förrän till våren hos mig.



Ha en fortsatt trevlig kväll

Gunilla

3 litentanta:

skriven

första gången jag tittade på nån så "aktuell", fast jag kände mig nog lite malplacerad, lär väl låna nåt grannbarn nästa gång ;-) och hej o välkommen Gunilla, din blogg var ju jättefin!

4 gladulle:

skriven

Vi stod vid scenen från kl 11:40 men det var för att sönerna skulle se något, dom är för stora och tunga för att jag ska orka lyfta dom. Vilket resulterade i att jag kunde ta lite bilder. Stolt var jag över att jag kom ihåg kameran, men naturligtvis dog batteriet när Alice sjöng så resten av bilderna är tagna med mobilkameran. men på så nära håll så gick det ju med den oxå.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: