hittade igen lite julälgar ...



hittade igen dess tre jul-älgar häromdagen när jag var ute o spankulerade i ett regnigt och slaskigt väder, förstår inte hur alla de här "Måste ha"-bloggarna ens kan med att springa runt o fotografera i butikerna, kände mig mest som en stor fjant även om jag myglade på med mobilen ;-) nå ja, söta var de ivf!

idag är en sån där tråååååååkig dag, ska bara iväg och hämta mina mediciner, inga andra planer.... det är kallt ute så det forna slasket har återigen frusit ihop till det där underbara stenhårda knastriga dynghala underlaget som bara känns så vinter-trist... nä, snöiga vintrar med vitt o mjuk under fötterna ska det vara!
1 Millaca:

skriven

Nu vet jag vad jag ska önska mej av Tomten i julklapp :-)

2 litentanta:

skriven

de finns på Hermanssons, orecis vid kassorna, blinkeblink! ;-) var lite lur på om du inte hade de här innan,,,,,, en annan tror nämligen att Millacor har ALLT inom älgvägen :-)





3 Mia:

skriven

Så fina de var........

4 litentanta:

skriven

dem var ju faktiskt riktigt fina, fast jag misstänkte ett visst överpris så jag brydde mig inte ens att kolla hur dyra de var, för är det inte så, ju finare ju dyrare....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: