Håller tummarna för en snöfri helg!

verkar som att det inte ska snöa så mycket i helgen, verkar som att särbot kör ner till stan i morgon (läs idag) men vi får väl kolla in morgondagens väderprognos igen i morgon bitti... kommer det bara lite är det ju grymt mycket billigare för oss alla o ta bilen så kanske, kanske har vi lite tur...

nå ja, har ju lagt mig och borde väl försöka bli trött istället men det var tämligen knepigt ikväll, också.... synd att jag inte fixade fram några fina bilder under tiden jag varit här men så kan det bli ibland, fast idag hade jag nog ingen vettig ursäkt för att inte ge mig ut på tur m kameran, allmän slöhet kan väl inträffa varhelst man är inser jag, sparka igång kärringen o ta itu med de få göromål jag har.....

som att sova tex... är inte imponerad av Läckbergs skrivkonst i varje fall, men den fungerar ju som sömnpiller ;-) , i kombination med en riktig tablett alltså... hittills kan jag bara godkänna Recept för ett lyckat äktenskap, Marklund är också alldeles för förutsägbar för mig och då blir det ju ganska tråkiga böcker...

natti!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: