Gomorron!





ska iväg till läkaren alldeles strax, kämpar för att hitta några underkläder som man
skulleöverleva att synas i, för ibland är det ju själva faen liksom,
 har fått ta av mig kläderna för att kolla allt möjligt,
tom när det handlat om en stukad handled............

fast ärligt talat, de åren är väl förbi, tror inte att det finns något intresse av
att se mig utan kläder öht längre så mest troligt skiter väl min neurolog i
om jag har min beigatant-bh o urtvättade trosor, han frågar mest hur det går,
jag säger, jooo MEN o sen
är vi klara......

för neurologen är mycket en sån avdelning, jaha, jo, men så kan det vara o så
hörs vi av om nått år igen....... så går man därifrån o vet inte ett dyft
mer än vad man gjorde innan....

så, tempo, tempo o väck m påsarna under "yga", jag måste vakna NU!!!











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: