Det går, det går banne mig!!!






inte för att vikten är det viktigaste, egentligen är det ju formen man ska gå efter,
den fysiska formen..... (o jag vill inte vara bubblig o valkig o sladdrig längre ;-) )

nu har jag tappat mitt NIONDE kg i höst!!!!
jag mår som en kung, ska fira med att äta lite laktosstinn vaniljvisp o smörig
kladdkaka!!

sen ska jag ta mig en funderare om jag inte borde börja motionera också, inte
bara hålla på som jag gjort, o kanske plocka bort min älskade Pepsi ur den dagliga
kosten kanhända :-)   (o kanske plocka fram ett hopprep o testa?)

men just nu, bara 5 kg kvar till jag väger som jag gjorde innan epilepsin!!!
jubel i busken go vänner!!


1 Lindis:

skriven

Ja, det är kul att få se resultat =) kramen

2 litentanta:

skriven

bara det där svampiga under bhn kunde försvinna så hehe! vad är det man kallar det, ölmage? nääää, måste vara pepsi-mage ju ;-)



kramen




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: