Dan efter dan....

vi vaknade ganska sent idag måste jag väl erkänna... klockan var nästan 1 när modern ringde och väckte oss...men det fanns ju ingen större anledning att kliva upp i ottan direkt, dan har ju passerat och gått förbil liksom...

gårdagen tillbringade vi hemma hos henne, lite Kalle Anka, förstås!, som jag lessnade på efter en knappa 5 minuter ungefär, som vanligt, så då påbörjades projekt göra iordning maten... och jag måste säga att i år var det mesta liksom lagom, så ock maten (givetvis kom jag ju inte ihåg att ta nåt kort, men att ta med sig kameran är väl ivf steg 1 mot full-komligheten kanske?) och eftersom vi var helt barnfria så rann liksom kvällen iväg i ett behagligt tempo, julklapparna öppnades efter 8-snåret, kanske? vi hade en tv-fri kväll så alla tidsangivelser är ju lite sisådär.... men det kan jag verkligen rekommendera, skit i tvn nästa jul vet jag! pratet rullade på och alla, notera ALLA höll sig vakna hehe!

dottern hade det värre däremot, inte så att kvällen var hemsk eller så utan att de inte kom till skott förräns på sluttampen av kvällen, med det allra viktigaste menar jag nu - julklapparna!! iofs håller jag nog henne för liten fortfarande fast hon ju mer eller mindre är stor, så jag misstänker att det gick hur bra som helst ändå!

nu ska jag bara fixa fram några bilder från igår så de får ni se före det här inlägget, ibland är bloggarna bara rent ologiska, man ska liksom tänka efter före...inte min starkaste sida vare sig det handlar om verkliga livet eller rent blogg-tekniskt....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: