Blir en busshemfärd ändå

så ja, nu är allt som det ska vara, snart är julen här och magsjukorna har börjat härja igen  :-( svärmora var visst dålig i morse, snön har fallit och mer väntas, alltså tar jag mig en busstur till staden all on my lonesame, men det var ju ändå så det var tänkt från början så ingen större förvåning här hemma mao

tar mig ändå en sväng om sjukan, snuset ska letas upp och svärfar ska ivf få möjligheten att ta sig en liten påse om han vill, jag får tända mina ljus hemma o smsa mig igenom Idol, ska bara ringa modern o avboka bilen eftersom att jag ju inte behöver den nu, bussen är praktisk måste jag ju erkänna :-)

ska hålla tummarna för uppkopplingen hemma men jag känner mig lite tveksam kan jag nog säga ....
1 Lindis:

skriven

Hoppas det löser sig med uppkopplingen, kram!

2 Millaca:

skriven

Jag sitter redo med mobilen ;-)

3 virpi:

skriven

Bloggsemester?

Det accepteras aldrig.:)

/Virpi

4 myh:

skriven

litentantas dotter tänkte bara meddela att vi inte har internet hemma för tiilfället, men det kommer snart, likaså mammas uppdatering =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: